Ik heb een nieuwe blog!

Deze reisblog blijft online maar wordt niet meer aangevuld.

Ik heb een nieuwe blog op stijnvanholm.be

WELKOM!

Berichten per thema

25 januari 2010

Ver-w'inneren

dag mensen,

het is al een tijdje geleden - veel gebeurt - grootse dingen; maar nog te jong om geboren te laten worden ;-) overtollige emotionele balast; angsten onder ogen zien.. accepteren en vergeven.. veel werk.. het is winter; tijd van verinnerlijking, verstilling; naar binnen gaan en de essentie voelen..
"De essentie als transcendentie tussen vorm en niet-vorm" Den Abram & Nadine
Binnen kijken in je eigen leven en weten hoe het verbonden is met de andere niet zichtbare kant.. want als we samen komen, vormen op tellen blijven we één.. één en één is nooit twee maar Drie - jippie.. en drie blijft altijd één.. hihi één bron, één Liefde..
"Het is de Liefde die de Liefde Lief heeft"
Het is de tijd om zekerheden los te laten. alle zekerheden.. want alle zekerheden blijken schijnzekerheden te zijn.. Tegelijk vertrouwen en geloven dat wat zich aandient -Hier en Nu- juist is.. mee stromen.. met wat zich aandient.. OVERGAVE..
"Veilige onzekerheid"
Vertrouwen in de stroom van het Leven.. en tegelijk 'Verantwoordelijk zijn'
Ik weet het, ik spreek in raadsels.. dat vind ik leuk - ik schrijf voor zij die oren hebben..

ben terug op reis, deze keer een andere soort reis, vanuit mijn nieuwe huisje op den buiten.. misschien wel de grootste reis van allemaal ;-)

ik zie jullie graag


1 opmerking:

Sarah zei

fijn. herkenbaar. cheers. S