Ik heb een nieuwe blog!

Deze reisblog blijft online maar wordt niet meer aangevuld.

Ik heb een nieuwe blog op stijnvanholm.be

WELKOM!

Berichten per thema

22 maart 2010

lente

Een nieuwe lente en een nieuw geluid:
Ik wil dat dit lied klinkt als een gefluit,
Dat ik vaak hoorde voor een zomernacht
In een oud stadje, langs de watergracht-
Mei, HHoorter
en de drum als de slag van het hart dat zingen mag
de aarde bonst en we reizen naar plaatsen voorbij onze verbeelding
we halen er Kracht uit om te worden wie we zijn..

Een innerlijke reis heeft zich aangezet, - deze keer niet door bergen of dalen maar in het land van de emoties..ROOD en ORANJE en nu ook GEEL! - Welkom.. hihi.. Wat een wartaal.. Het wordt een reis thuis.. Ik word man,- ik word vader,- ik word partner,- ik word mens en ik word god..

Ik ben.

Een nieuwe engel is tot mij gekomen vandaag: Amnediël.. De kracht van de volle maan.. helemaal Geel.. en nu maar voelen.. voelen en vertrouwen in het weten..

Maria Magdalena uit het oosten is bij me komen wonen.. Wat een Liefde, wat een pret, wat een vreugde.. Kan ik mijn hart Nog meer openen.. Kan ik mijn Rug nog meer rechten?? Alles komt altijd goed.. Alles is reeds Juist; we zijn niet altijd in staat dit in te zien!

Geduld, Groen - Alles op de juiste Plaats in de juiste Tijd..
E=M groen²
Energie is massa maal het kwadraat van de constante verhouding tussen Tijd en Ruimte.. De Frequentie van groen bevat deze informatie! Maw. De wereld is pure energie in tijd en ruimte geplaatst.. in het groen geplaatst.. Dezelfde kleur al ons hart.. integratie van alle energie op de juiste plaats..

Licht en Liefde
S

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik zag de lente als een klein jongetje. Speels danste hij over de velden en overal waar hij zijn voeten had neergezet begon alles te bloeien.