Ik heb een nieuwe blog!

Deze reisblog blijft online maar wordt niet meer aangevuld.

Ik heb een nieuwe blog op stijnvanholm.be

WELKOM!

Berichten per thema

21 oktober 2009

Droom is gemanifesteerd

Ik heb alles waar ik van gedroomd heb..

Ik heb een huisje gevonden, een peperkoeken- huisje op den buiten.. in Zedelgem.. 10 km van brugge.. juich! Prachtig en dat allemaal via een oude vriendin.. ideaal.. ik heb zin in verhuizen.. over een dikke maand..

Ik vertrek over een paar uur terug naar Polen.. vaar een verjaardagsfeestje van Maria Magdalena.. ik blijf er 13 dagen, precies 1 wavespel..

Ik ben begonnen met een nieuwe opleiding: Integrale therapie en Sjamanisme.. een hele mondvol, een hele uitdaging.. ook 4 jaar.. Ik ben toch met psychodynamica bezig.. een goede aanvulling.. en tegelijk ben ik naarstig aan het lezen in 'een cursus in wonderen'.. ik heb ook meer en meer contact met m'n gidsen.. spannend allemaal.. ik voel mij leerling tovenaar.. tof toch allemaal..

bekijk ook eens de volgende websites:

Wij Worden Wakker: wijwordenwakker.org
Belfort Group: citizensinactionbelgium.ning.com

Licht en Liefde
Stijn

Ik blijf dromen..

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Stijn, ik ben blij dat je je stekje hebt gevonden. Als je hulp nodig hebt bij je verhuis, laat je maar iets weten hé!
Verder hoop ik dat ik je goed amuseert in Polen en dat we bij je terug keer nog eens afspreken!
Lieve groetjes en een warme winterse kus
Sabine