Ik heb een nieuwe blog!

Deze reisblog blijft online maar wordt niet meer aangevuld.

Ik heb een nieuwe blog op stijnvanholm.be

WELKOM!

Berichten per thema

26 september 2009

zoeken naar een nieuwe thuis

dag mensen,

ik ben volop op zoek naar een stukje grond op den buiten.. een plaats om te wonen.. "een ruimte van Liefde". Een beetje tuin om groentje te kweken.. een rustige plaats om te mediteren, te dansen, te leven.. Ik heb ongelofelijk zin om mij te settelen.. na jaren reizen en onderweg zijn.. mij te gronden en te blijven wonen op een plaats en die plaats mooi te maken.. De onderweg in mij te observeren in plaats van die in het buitenland op den vreemde op reis te zoeken..

ik droom, ik manifesteer, ik visualiseer, ik affirmeer, ik creëer en projecteer..

wat verder?
- ik ga naar een verjaardagsfeestje in polen.. maria magdalena is eind oktober jarig.. Feest!
- ik ben volop mijn leven aan het plannen en structureren - een doel vooropstellen en beogen.. mannelijke energie! ik heb een kalender gekocht.. een 13-maanden kalender van de maya's.. ben me daar opnieuw in gaan het verdiepen.. heerlijk interessant.. alles wat ik wil doen geef ik een plaats; ruimte en tijd.. (helder diep transparant groen) ik volg een strikt dagritme.. 7 uur opstaan.. elke dag werken en studeren en dansen.. alles wat ik weet en geleerd heb oefenen, herhalen, verdiepen, integreren..

de zon schijnt terwijl de bladeren vallen!

ik zie jullie graag!
stijn

Geen opmerkingen: