Ik heb een nieuwe blog!

Deze reisblog blijft online maar wordt niet meer aangevuld.

Ik heb een nieuwe blog op stijnvanholm.be

WELKOM!

Berichten per thema

10 september 2009

onder weg thuis

na een paar maanden onderweg zijn ben ik weer thuis - met de intensie om de onderweg ook thuis te voelen en te volgen..

ik heb een kung fu meester in de bossen rond wenen ontmoet die mij
leerde over Man zijn in een relatie -
ik heb een turkse dame ontmoet die mij die vrouwelijke kracht voorspiegelde
ik heb russische rainbow brothers ontmoet ide bulkten van de daadkracht
ik ben vertederd door de wilde natuur in de karpaten in oekraine
ik heb sprookjes gedanst in Polen
ik heb rainbow familie ontmoet in de ardennen..

ik heb beseft dat ik zoveel geluk heb -

ik heb liefde gevonden - ik heb liefde herkend - ik ben liefde geworden
Liefde die Liefde Lief heeft
ik ben nu terug in brugge - klaar voor de nieuwe stap - integratie..
heb zin in een paar maanden stilte en rust - alles de tijd gunnen om neer te dwarrelen en een plaats te vinden..
na de weg naar buiten de weg naar binnen --

Geen opmerkingen: