Ik heb een nieuwe blog!

Deze reisblog blijft online maar wordt niet meer aangevuld.

Ik heb een nieuwe blog op stijnvanholm.be

WELKOM!

Berichten per thema

18 augustus 2008

van de wildernis naar 'de beschaving' - New York

Dag vrienden

Ik verliet gisteren de rainbow gathering in Quebec.. het eindigde in een volle maan feest - prachtige maan met een regenboog er rond als een aura.. ceremonieen met kristallen, volle maan bloed en kunst - naakte dansen en zotte kunsten.. 4 nieuwe totem dieren naast me - vleermuizen die me laten hergeboren worden - hertjes die me de weg van de Liefde tonen - geen bang van de grote Angst.. gewoon een kusje.. hihi - zoveel raadsels * * maar 1 ding staat vast;- een tijd van integratie zal gebeuren - de oude lessen en diepe wijsheden zijn nu gekend - integratie van ziel in mn lichaam, in materie om Liefde en Licht te resoneren in mijn eigen kleur, in mn eigen manifestatie .. Tat tvam Asi..

Een fantastisch heerlijk stil afscheid van oude vrienden van andere levens.. gekke bijna meesters, leraars, koningen, godinnen, feeen, narren, to be en to become..

Ik nam uiteindelijk de bus van montreal naar new york en kwom om middernacht aan - geen hostel of hotel te vinden die mij binnen liet.. ik vermomde me als dakloos en sliep een paar uur op een bank in central park.. om 5 uur begon ik te zoeken naar een slaapplaats - na 7 uur wandelen in Manhattan heb ik 16 jeugdherbergen bezocht.. ALEMAAL VOLZET.. uiteindelijk om klokslag 12 uur een hotel gevonden..

Dan ronddwalen - het vrijheidsbeeld (een vreemd amerikaans symbool; welke vrijheid), wallstreet, the federal reserve bank.. begin van het kapitalisme zoals we het kennen.. zal het hier ook eindigen binnenkort? vreemde sfeer - zouden de anunaki nog steeds loeren - laten we lachen en Alle angst omarmen - laten we dansen met ons verlangen - laten we onze vijanden huldigen en danken opdat hun spiegels zo scherp tonen wat we nog niet aanvaarden, waar we nog niet van houden.. alles is Liefde, alles is perfect zoals het Is - dus open je hart en zie de schoonheid de goddelijkheid van alles en iedereen

oke, oke - genoeg -

nog anderhalve dag op schildpadeiland en ik kom terug naar het oude continent - zouden de patronen van het verleden me in het verleden dwingen? hoe kan ik veranderd zijn? Zullen we nog mij herkennen onder dezelfde naam? - Ik ben geworden wat ik ben - zonder einde..
Panta Rei

Licht en Liefde
S

2 opmerkingen:

Femke zei

Stijnstijn, heb je nog een naam of ben je opgenomen zuurstof in de wereld, één met alles?
Je moet jezelf eens lezen, het verwondert me dat je überhaupt nog in taal kan schrijven, in een alfabet van slechts 26 tekens. Dit is geen transcedente ervaring meer, dit is helemaal over de top, onbenoemelijk. En dat allemaal zonder drugs: vader van Stijn, wees gelukkig met zulk een zoon, het is een witte raaf, diepte vindend uit zichzelf, dat doen er niet veel meer anno 2008 in het Westen. En Stijn, nu je tijdelijk dakloos was in New York, wil ik een handtekening van je (nouja, dat is ook overdreven). Als je nog een pint aankan: dat is wat ik heel gauw eens wil drinken met je in het kleine Brugge. Liefs.

Anoniem zei

Stijn,stijny;mijn broere broer
was het weer zien te snel ?ik hier in mijn eigen kleine wereldje van alledag.....wel-is-waar in evolutie .Jij uit de verre andere wereld.Je was zo ver zo ; in jou fantastische eigen bel van anders-zijn.Waar is de verbondenhied met de "grote Liefde"ook tussen eigen bloed met papa met mij?Stijn je ervaringen zijn vast enome,moeilijk voor ons om het allemaal te vaten .neem maar je tijd om het alllemal een plek in je ziel ;je bestaan ,je lijf ,je familie te geven...maar mag ik hopen dat we vanuit die plek weer verbinding kunnen vinden met mekaar.
Liefs Je zus