Ik heb een nieuwe blog!

Deze reisblog blijft online maar wordt niet meer aangevuld.

Ik heb een nieuwe blog op stijnvanholm.be

WELKOM!

Berichten per thema

22 augustus 2008

terug

ben ik terug?

ik was acht maanden onderweg, ongeveer 20 duizend kilometer heb ik afgelegd - 4 maal de bus genomen, 2 ferry´s en 1 vliegtuig - ik heb honderden keren gelift, honderden mensen ontmoet, vele advonturen meegemaakt, vele wijsheden.. mijn leven in talloze keren drastisch veranderd

wat kan ik nog meer.. zeggen.. schrijven..

het komt wel - geduld

Grotere kaart weergeven

4 opmerkingen:

Anoniem zei

dag broer,
de eerste keer dat ik je schrijf hola!!

morgen kom ik met josephtje, eduardo naar brugge. als we geloven in wonderen...want hij heeft geen papieren.
ik kijk ernaar uit om je te zien te voelen. koester maar je waardevolle ervaringen als een pasgeboren baby.laat het bezinken tot in je diepe wortels ....en vertel me over de bloemmetjes en de bijtjes.
ik zie je graag.je zusje

romina zei

welkom terug Stijn,
het was een plezier om je wedervaren te volgen!
Mss tot op zindering ergens in november, nu vertrek ik volgende week zelf voor 2,5 maand naar zuid-amerika maar mss komen we elkaar daarna wel terug tegen!
bedankt voor het laten meegenieten aan deze kant van de wereld
gr
Romina

Stijn zei

dank je - dank je

Thierry Scheers zei

Hola

Ik kom hier per toeval terecht. Eén vraag ligt er op mijn lippen. Hoe financier je dit allemaal?

Groetjes
Bart Hannah