Ik heb een nieuwe blog!

Deze reisblog blijft online maar wordt niet meer aangevuld.

Ik heb een nieuwe blog op stijnvanholm.be

WELKOM!

Berichten per thema

20 juli 2009

Transcarpatie

net een week bij wolf en asha gespendeerd in de bossen rond Wenen, Oostenrijk.. mooie plaats! Wolf kwam ik eerder tegen in mijn eerste rainbow in Bosnie - hij leidde me op het rode pad -
veel geleerd over Kung Fu - indianen - en relatieproblemen

hij kent ook de indianen die ik vorige zomer in canada leerde kennen - Louisa en grandfather wiliam commanda -zo sluit ik naadloos aan bij mijn laatste reis - wat een 'toeval'

nu ben ik in Uzggorod te gast als couchsurfer - heerlijke gast - ook danser, en doet aan super maratons.. 80 km lopen enz.. morgen naar de europese rainbow gathering..

heb er zin in!

Geen opmerkingen: