Ik heb een nieuwe blog!

Deze reisblog blijft online maar wordt niet meer aangevuld.

Ik heb een nieuwe blog op stijnvanholm.be

WELKOM!

Berichten per thema

24 oktober 2008

Licht & Liefde

Dag allemaal,

Ik ben volop bezinningen aan het begeleiden bij Zin-d'erin(g).. Ik kwam net terug van een fantastische driedaagse.. zeer diepe emoties.. allemaal lachen en allemaal wenen; zingen, dansen; discussiëren; spelen; knuffelen en schrijven - alles in gebeurt.. mooi toch..

Ik ben een paar weken geleden ook begonnen met een opleiding psychodynamica bij centrum GEA.. "Energie is de essentie van alles wat bestaat en leeft. De energiepatronen die uw gedachten, gevoelens en gedragingen vormen, vindt u terug in uw energieveld en energetische anatomie. Psychodynamica leert die energiepatronen waarnemen en duiden door het trainen van de innerlijke zintuigen. Hierdoor wordt u zich meer bewust van wat binnenin leeft. Daarnaast verscherpt uw begrip van de diepe innerlijke structuur bij anderen."
Zeer veel meditaties, scherp leren zien.. voorlopig is het moeilijk te concentreren en te focussen.. ik zie en vooral voel heel veel - maar alles is chaos, druk, bizar..

Doordat de cursus vier jaar loopt, zal ik alvast dit jaar in België blijven.. geen lange reizen volgend jaar.. maar misschien wel een paar korte tripjes..

Ik heb me ook ingeschreven voor een weekje Findhorn in Schotland; voor de cursus; "Deepening the Presence through Movement and Music" - nog maar weinig inschrijvingen, hopenlijk gaat het door.. Ik ga mijn zus ook bezoeken in Mallorca in de kerst..

En natuurlijk de plannen voor onze woongemeenschap.. een visie is er al om met 10 mensen samen te wonen in een zelfvoorzienende woongemeenschap.. een plaats waar we dicht bij de natuur kunnen zijn en waar andere mensen ook welkom zijn om even op adem te komen.. even weg uit de drukke, hectische wereld.. alles stroomt die richting uit.. ik ben benieuwd hoe het allemaal vorm zal krijgen!

liefs
Stijn



2 opmerkingen:

Lieve zei

Hoi Stijn, succes met de opleiding! Hoe valt da mee, terug achter de banken en studeren ;) L

Stijn zei

er is gelukkig weinig studeren bij

wel veel en veel oefenen..

maar alles is zeer 'kleurrijk'